Topp 3 - Stylingverktyg.

1. GHD styler
Köpte en GHD plattång i London när jag var där, det är helt klart den bästa plattången jag någonsin ägt och testat! Plattången blir varm på ca 10 sek, och håret blir platt efter ett drag. Pga av plattorna så blir håret glansigt och det håller hela dagen. Ett proffsverktyg som de flesta frisörer använder, väldigt populär. Priset ligger runt 2000 kr.
Men om du är som jag som plattar håret varje dag, så är det helt klart värt varenda krona! Eller varför inte önska sig den i present? ;)

Finns att köpa hos vissa frisörer och på nätet.



2. Ga.Ma CPI ceramic
Har denna plattången också, och jag tycker den är riktigt bra! prisvärd och man kan både platta och locka med den. Använder den i skolan också, och många är nöjda med den. Ett bra köp för er som inte känner för att lägga allt för mycket pengar på en plattång men vill ha ett snyggt resultat ändå! Priset ligger runt 500 kr.

Finns att köpa hos vissa frisörer och nätet.



3. OBH Nordica wave maker
Vill du variera och inte bara köra på platt hår så gillar jag denna skarpt! Vågtång som ger blankt och vågigt hår. Har inställbar temperatur med fem olika lägen för att passa alla hårtyper. Värms upp snabbt, håller en jämn temperatur och är skonsam för håret.  Priset ligger runt 300 kr .

Finns att köpa lite överallt, Mataffärer, Claes Ohlsson, nätet, Ullared.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback