Tips- KEVIN MURPHY

När jag slutade på Agaton Sax så fick jag ett set med Kevin Murphy schampo + balsam och volym mousse. Jag har enda sen jag började min praktik där så har jag älskat deras produkter!

Kevin.Murphy är en helt ny hårvårdsserie från Australien där grundtanken är att hårvård ska bygga på samma kriterier som hudvård. Det ska hålla länge, lukta naturligt gott, och vara miljövänligt.

Alla Kevin.Murphy-produkter är helt fria från parabener och sulfater.

Jag rekomenderar verkligen detta märke till 100%! Dels för att det inte innhåller massa skit som det gör i de flesta andra hårprodukter och att det är miljövänligt! Och så luktar det super gott, men väldigt speciellt doft så testa runt och lukta på dem innan du köper dem ;)

Finns att köpa på välsorterade salonger, i Jönköping vet jag faktikst bara tre salonger som har dem.

Agaton Sax, Salong Claes och Mixstudio.

 

Rätt så dyra produkter, men de håller länge och är värt varenda krona!!

 

http://www.kevinmurphy.com.au/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback