my heart is freakin' out

Godmorgon!
Stannade hemma från skolan idag med, måste vila upp mig lite och kunna gå på kryckorna någorlunda innan jag är tillbaka i skolan.. Men hoppas jag kan gå på torsdag, fredag. Vad har ni för er då? Det enda man gör nu när man är handikappad så kollar man film, sitter vid datorn eller kollar film.. SUG! Men tur att min familj slavar åt mig, hämtar det jag ber om och så vidare. Jag ska nog överleva dessa 6 veckor.
Kommer iallafall få världens biff armar, har träningsvärk nått så in i bomben för att ha gått med kryckor i 2 dagar!
Nu ska jag kolla Gossip Girl och sen läsa lite körkortsteori.
Love


bjuder på en gammal gose bild på mig och Inasbaninas!

Kommentarer
Postat av: inas

wäää :( krya!

2012-01-31 @ 11:25:22
URL: http://www.nattstad.se/bejbiciita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback