2 0 1 2

Hej på er!
Jag är sämst på att blogga, jag vet.. Men har verkligen inte prioriterat bloggen det första nu ett tag.
Sen jag skrev sist så har det ju hunnit vara både jul och nyår. Ska fixa lite bilder så ni får se litegrann iallafall ;)
Men istället för att skriva massa skit vad jag gjort dem senaste veckorna, så kan jag ju skriva vad jag gjort idag istället?! Har tagit ut mitt löshår!!! vilken lättnad, ni fattar inte. Myser typ med mitt egna hår nu, älskar att kunna klia sönder huvudet och att schamponera ordentligt!
Nu ska jag kolla på film med familjen. Vi hörs imorgon!! Har något super kul att berätta, men mer om det då! :D
Godnatt finisar ♥
slängde i en tonig också, så nu har jag rätt mörkt med lila/röda skiftningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback