Långhelg!

Hej goingar!
Idag är det äntligen fredag!! ska bli sjukt skönt med helg, dessutom så är vi lediga på måndag så blir en långhelg!
Idag stod det frisör på schemat hela dagen! sjukt kul dag med andra ord! :)
Ikväll skulle jag egentligen hängt med en kompis men det blev förhinder så nu ska jag ha en sån ta-hand-om-mig-själv-kväll! :D ansiktsmask, hårinpackning, äta godis och kolla senaste avsnittet av VD!
Ska även försöka hinna med att baka amerikanska cockies! Ni vet såna man alltid ser i filmer som ser sjukt god ut, och sån som är i Ben & Jerry's cockie dough glassen? Tror att jag och Ida har hittat ett bra recept, ifall dem blir skit goda så lovar jag att dela med mig av receptet! :)
Ha en bra fredagkväll!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback