Busy day.

Hello alla fina!
Puuuh kan äntligen pusta ut för nu har jag parkerat mig i sängen och tänker stanna där resten av kvällen!
Slutade redan vid 11 idag så drog till a6 för att göra ETT ärende.. det slutade med att jag och Jonna strosade runt, ikea, ja allt möjligt innan vi kunde bestämma oss för vad vi skulle äta!
Köpte med oss sallad och åkte hem till mig, sjukt fint!
Vi var även så snälla att hjälpa mamma med lite grejer inför hennes 40-års fest!
För en stund sen så kom jag hem till pappa igen, ska bli så skönt att bara ta det lugnt resten av kvällen!
Hoppas ni får en awesome kväll vad ni än ska göra! :)
PUSS♥




min sjukt grymma vän!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Snygga vi är! Och taggar imån, haha! :D

2011-09-02 @ 20:50:58
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback