hundred million dollor soul

Hej på er!
Skolan rullade på som vanligt idag, engelskan var för en gångs skull rolig! Eller okej.. inte självaste lektionen utan att jag har så underbart roliga klasskompisar som gör ens dag liksom! hahaha kan inte ens skriva det vi pratade om för börjar garva direkt.
Btw så var det ju skit längesen jag la upp någon shopping?! Har typ slutat handla.. allt för att spara massa till London! :D kommer gå lös där borta.. fatta Victoria Secret, Primark, Sephora you name it!

Måste fixa nytt pass också.. och ny legitimation.. någon som vet ifall det kostar?!
Nu ska jag platta mitt långe hår!
PUSS

dagens låt efter JB då förstås..

Kate Voegele – Hundred Million Dollar Soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback