Första kundpasset!

Hej!
Idag var det mitt första kundpass i skolan. Skulle varit receptionist men fick hoppa in och ta Fridas kund direkt på morgonen. Så jag fick blondera, hon hade ungefär 5 cm utväxt som skulle bort. och det gick super bra!! Blev ett jättefint resultat :) är alltid lika orolig när man ska blondera, man vet aldrig vad som kan hända!
Nu ska jag strax käka! Vet faktiskt inte vad som händer ikväll, tror bara jag ska ta det lugnt och är super trött!
By the way så hade jag min sista skoldag idag!! Nu taggar jag 3 veckors praktik på bästa salongen :D

PUSSSS



Här är föresten en 10 fläta som jag lärde mig när vi hade en från Grazette hos oss i skolan! Super fin, och den var rätt enkel men man måste vara ca 3 st på den och hjälpa till att hålla reda på alla slingor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback