Tips för att behålla hårfärgen!

Revlon Nutri color creme (färgbomb) är en inpackning med färg. Den fräschar upp din egna hårfärg, om du t.ex har rött hår och det börjar bli uttvättat så hjälper denna helt sjukt bra! Det sliter absolut ingenting, utan är bara riktigt bra för ditt hår. Den funkar även om man har blonderat hår och det är lite gult, då kan man använda den så dämpar den ner det gula!

Jag använder själv denna och jag älskar den! :D Har färgen 500, som är med rött/lila. Jag använder den varje gång jag duschar, och många säger att mitt hår alltid ser nyfärgat ut, tack vare färgbomben ;)
Finns i de flesta färger, kostar runt 150 kr och du hittar den hos frisörer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback