So sick of love

Godmorgon! (okej jag har faktiskt varit vaken ett par timmar men ändå.. ;)
Jag har blivit sjuk, eller sjuk och sjuk jag vet inte vad det är. Igår natt när jag kom hem så kollade jag och min bror på Jackass 3D, sjukt äcklig ville typ spy hela tiden! Redan då när vi satte på filmen så kände jag att jag mådde illa.
Gick väl och la oss runt halv 2, kunde inte somna.. mådde illa. Efter ett tag så tvingade jag mig till att kräkas (ursäkta!) och efter det så kunde jag somna, då var väl klockan 4 skulle jag tro!
Det kan ju inte vara magsjuka? enda anledningen jag kan komma på är att jag åt 2 hamburgare igår och massa vinegum. Eller så blev jag så sjukt äcklad av filmen, haha?
Okej, jag ska inte prata om detta mer! dagens planer rök iallafall, skulle träffat Paulina.
Nu håller jag på att ladda ner Trassel som jag ska se sen :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

du kom hit ist de tycker jag är bra!! :D <3

2011-07-08 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback