Previously on The Vampire Diaries..

Hej!
Rubriken talar, så har det låtit sedan igår kväll ungefär.
Igår kollade först på Just go with it, en sjukt rolig film med Jennifer Aniston och Adam Sandler! Rekommenderar verkligen!! Sen blev det VD resten av kvällen, jag däckade redan efter 12 (alla som kollat film med mig vet att jag alltid somnar, ehee)
Idag har vi endast gått upp från sängen för att hämta frukost och middag. Har kollat konstant på VD, och vet ni vad? jag har fått Sofia att älska det! Hon har sagt hela tiden att det är skit dåligt och helt värdelöst, men vad var det jag sa?! ;)
Ikväll ska vi kolla Harry P del 1 för hon har inte sett den än, och vi tänkte dra och se den på bio imorgon så hon måste ju se den innan liksom!
Hörs!

PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback