I aint missing you at all..

Hej alla härliga!
Helt stört vad bra vädret har blivit nu? iallafall här i Jönköping. Idag har jag faktiskt bara slöat, solat och varit nere med bröderna och badat i vättern. Två gånger har jag badat, fasen skit skönt i vattnet!
Nu har jag precis stigit ut ur duschen, tänkte dra igång "operation få in alla jävla kläder i garderoben"  hihi..
Ikväll kommer nog min lilla Hannabanana till mig :)
Hörs ikväll!
PUSS ♥


Solsidan kallas numera Trånghalla ;)


Ni kanske tycker det ser lite ut, men har i den svarta säcken med plus lite mer...



Kommentarer
Postat av: Maria

Ska allt det in i garderoben på bilden? Good luck!! :-)

2011-07-27 @ 21:38:23
Postat av: Emelie

Maria: haha har en byrå med ;)

2011-07-28 @ 10:24:30
URL: http://emeliieleander.blogg.sesv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback