How ya doin toooonight?

Hello!
Den kassa uppdateringen beror på att jag har jobbat i helgen och inte sovit hemma. Fy sjutton vad jobbigt det var att jobba, fläktarna i köket funkade inte så där stod man i värmen och diskade.. blä!
Nu ikväll så har jag och la familia varit och badat, så härligt väder idag!!
Imorgon åker jag och mina brudar till GÖTEBOOOOORG! redan klockan 9 sitter vi på bussen, blir en heldag där med lite shopping och sedan Lotta på Liseberg.. gissa vem som kommer dit? DANNY!! Jonnas loverboy.. fuck att inte Eric kommer dit.. hade varit pricken över i:et.

Kommer nog mobilblogga något under dagen, det märker vi :D
Just nu kollar jag på Norbit som går på 5an, haha go film!
PUSSS!!


har ingen bild på allihopa, får ta imorgon! SWAG SWAG!

Kommentarer
Postat av: Jonna

MY LOVERBOOOOOY!

2011-08-01 @ 00:08:02
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback