Harry P, Harry P, Harry P

Woho, nu har man sett sista Harry Potter filmen! Den var riktigt bra alltså, känns lite sorgligt nu att det inte kommer bli några fler filmer..  Iallafall!
Innan bion så drog vi upp en snabbis till a6, köpte medicin och en kjol. Sen gick vi och åt på Bernard's där Jonna jobbar, skit god kycklingwrap åt jag! Har även fixat en present till en kompis som fyller år på fredag, hahahaha kommer bli så jävla kul!
Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla lite Summerland ithink, har ont i magen oså.
Hörs imorgon!
PUSS


HAHAHA, bjuder! endast för att Sofia sa att jag var gullig på denna bilden!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihihihihi gud va jag tkr om bilden på dig, söt !

2011-07-20 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback