Day one.

Presentera mig själv.

Mitt fullständiga namn är Emelie Sarah Marie Leandersson (nu vet ni!) och jag fyller 17 år om 5 dagar!
Jag är oftast glad, men ifall jag är sur så märker man det rätt så rejält på mig, hihi. Jag läser till frisör på John Baurgymnasiet och ska börja andra året nu i augusti. Jag bor 4 mil utanför Jönköping, Norra unnaryd för att vara exakt! Bor varannan vecka hos mamma och pappa, men om drygt 2 veckor så flyttar mamma till Trånghalla så då blir jag Trånghalla bo! :) Vilket ska bli skit kul, slippa att bo så jävla långt bort ifrån allt.

Jag har en egen hund som heter Nova, hon är en blanding av jack russel och basset griffon (alltså en riktig liten bitch terrier)
Jag älskar skolan! helt seriöst, jag vill aldrig vara sjuk! Frisör är något jag alltid har velat bli så när jag kom in som reserv 1 vecka innan vi började blev jag helt överlycklig. Jag har väldigt goa vänner, har typ aldrig tråkigt med dem (ni vet vilka ni är!) Jag är världens sämsta på matte, har alltid haft sjukt svårt med det.

Jag hatar folk som snackar en massa skit och tror dem vet allting,snälla skaffa ett liv.
Jag var en helt annan person när jag gick på högstadiet, är glad att jag äntligen har hittat mig själv och kan vara den jag är!
Var rädd om era nära och kära, för dem växer inte på träd direkt! det har jag lärt mig..

Nu vet ni lite mer om mig iallafall!

Kommentarer
Postat av: Jonna

För att du är fin från insidan och ut!

2011-07-07 @ 17:37:17
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback