chilin' with my friend

Hej!
Idag har jag somsagt hängt med min favvo Paulina! Drog ner till stan och mötte uppe henne så gick vi en sväng på stan, blev lite inhandlat :) Käkade på George och sen köpte vi med oss gottigott och drog hem till mig.
Haha, vi kollade på The Roommate, väldigt bra psyko film och All the boys love Mandy Lane, fyfan vad dålig den var!! usch fetdiss på den..
Paulina drog nyss hem så nu tänkte jag kolla ett par avsnitt av Ghost Whisperer, eller Pretty Little liars.. kan inte bestämma mig.
Hörs imorgon!
PUSS♥




HAHAHAHA, hon blev så jävla rädd av filmen, och där var jag framme med kameran :D



Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: biskvi är ju liten med smörkräm i, den här bikupan är biskvibotten med chockladgrädda och är typ 3 gånger så stor :D

2011-07-29 @ 00:17:37
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback