Addiction

Haha det här vågar jag nästan inte skriva på bloggen.. Men kära läsare, jag är beroende av serier.
Hahaha, okej så farligt är det inte tycker jag (fråga inte min mamma vad hon tycker.. )

Livets serie enligt mig är One tree hill, det är helt stört vad jag älskar det!
8 underbara (9 snart) säsonger finns det, och ifall du inte inte sett det.. då är det dags!
En annan serie som ligger varmt om hjärtat är Vampire Diaries, ni som tycker Twilight är bra kommer tycka att detta är stört bra och kommer sen tycka att Twilight är såå dåligt (liksom hallå, glittrande vampyr?!)
Säsong 3 håller dem på att spela in just nu, ni måste bara se det.. sjukt spännande, drama, kärlek och sexiga vampyrer, kan det bli bättre? Fick ju till och med Sofia att gilla det, hon har alltid sagt att det är helt värdelöst.

Andra bra serier; Gossip girl, The O.C, Summerland,Hellcats, Pretty Little Liars, Tabatha's salon takeover, Supernatural, Ghost Whisperer..


haha, ni får ursäkta bilden, blir så när man är amatör.



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kostar din hårfärg, och vart köper du den? :)

2011-07-27 @ 22:48:20
URL: http://emlocation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback