Sjukis

Hej!
Ligger hemma och är sjuk idag, tråkigt att missa praktik men måste bli bättre!
Någon som vet vad huvudvärk, ont i axlar och nacke kan vara?! sökte på nätet och då verkar det vara stress, men känner inte inte speciellt stressad.. hmm
Ska operera mig om en vecka och då får man absolut INTE vara sjuk, så kurera kurera måste jag göra idag.
Ska läsa ut Elsas mode idag, satt uppe till 11 igår kväll för att jag inte kunde släppa boken haha!
Praktiken rullar på, har haft dit lite kompisar osv och klippt och färgat. Super kul!
Ikv ska jag på bio med pappa med om jag känner mig bättre, förhandsvisning av Simon och Ekarna som swedbank bjuder på, bästa banken eller?
xx

Kommentarer
Postat av: Hannah :)

Det kan vara spänningshuvudvärk. Försök göra lite övningar för nacke och rygg och börja träna lite och gå på massage brukar hjälpa. Man får lätt huvudvärk av massa knutar i ryggen osv. :)

2011-12-07 @ 13:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback