So put your Hearts in the air.

Hej!
Förlåt för skit dålig uppdaterng, ska bli bätte I promise!
Igår var verkligen en helt sjuk dag!! Innan jag och Jonna drog till Lisse så köpte vi lite gottigott på Ica som vi skulle ha under dagen.. När vi sen var inne vid 11.10 (Liseberg öppnar 11) så var det reedan fetaste kön! Helt sjukt mycket folk var det, och massa galna tjejer med skyltar och hela köret!
Men det är såååå värt att stå och köa, fick skit bra platser och var en underbar kväll! September, Thomas Ledin, Thomas Petterson var också där! Så det var riktigt ös i Götet!
När Lotta på Liseberg var slut så skulle vi ju självklart ha autograf (eller okej, jag skulle ha..) dock så fick jag bara på ett papper, ville ju ha på min andra sko :( menmen!
Avslutade Liseberg med en Ben & Jerry's, mumma! :D
23.25 gick bussen hem till Jönköping, både jag och Jonna slocknade direkt!
GRYM dag med andra ord!!
PUSS




September


en snygging som hade världens chill jobb på Liseberg!


fick ballonger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback