Tonight I leave my world behind

Godmorgon snyggingar! (eller ska man säga God förmiddag? hmmmm...)

Vaknade jag upp med två onda fötter, har 5 blåsor och en halvt bruten tå. Det måste ju vara ett tecken på att gårdagen var CRAZY! Och ja.. den var väl just galen.
Klockan 9.00 satt jag, Jonna och Hannah på bussen mot Göteborg (i en knökafull buss, fick sitta utspritt!!!)
När vi anlände så tänkte vi först dra och kolla hur läget såg ut till kön.. redan vid kvart över 11 så var det en hel del folk, så vi fick skita i att gå på stan och placera oss i kön i den härliga värmen.
Timmarna flöt på rätt bra, enda nackdelan var att det var för varmt (nu är jag helt seriös, svetten rann som en flod!)
Vi fick iallafall bra platser, det var ju det bästa! Genrep hit och dit, innan det var dags för live sändning! Galet kul var det, så helt klart värt att stå och köa :D
Efter allting så var det ju självklart att vi skulle träffa Danny för en liten namnteckning! Min sko har nu äran att ha Danny's namn på sig, haha!
Hannah och jag orkade inte stå vid Liseberg och vänta på bussen en timma, så vi frågade några om vägen till centralstationen.. shit! Vi yrade runt som två galna höns i hela Göteborg kändes det som.. Sprang runt i hela Nordstan och Avenyn .. you name it. Som tur va hann vi med bussen!
En sjukt kul dag med andra ord!

En liten fågel viskade i mitt öra att det blir Lotta på Liseberg om en vecka med?! ;)

Kommer slänga upp lite inlägg och bilder idag, så håll utkik!

FET PUSS!




Jonna såg Danny, vem annars?!


sen kom det lite regn..




HIHIHI (javet.. min sko är inte alltför ren!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Antar att de skorna inte kommer användas mer nu då!

Fredrik hälsar och undrar om det inte finns någon "app" med vägbeskrivning för förvirrade lantortsbor, så ni slipper gå vilse menar jag! ;-)

2011-08-02 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback