It's a nice day.

Goddagens!
Ursäkta för den kassa uppdateringen igår men hann i stort sett bara hem innanför dörren innan det var dags att dra i väg igen och klippa några! Sen när jag kom hem var jag skit trött så däckade  direkt typ!
Idag är det FREEEDAG! sugen på att göra något kul men har inget planerat.. Kommer bli en tråkig helg iallafall för ska jobba i helgen :( Så åker och bor hos lilla mormor tills söndag, hihi.
Idag var vi iallafall i salongen hela dagen! skit kul att komma igång igen, idag övade vi på permanent och folie slingor. så sjukt kul att färga!!
Nu kom jag precis hem och ska ut och sätta mig i solen en stund med Elsas mode, sjukt fint väder idag! Höll på att smälta bort bland all blekning och permanentspolar! :)
Ha en awesome dag och kväll!
xoxo


jag och min lovergirl


blev blond en kort stund..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har hoppat av skolan, som du förmodligen vet redan. Så ska jobba 1 år nu och börja folkhögskola nästa år :) inte så märkvärdigt, men orkar inte skriva ut allt osv.

2011-08-26 @ 16:47:42
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback