I'm running out scared tonight.

Godkväll min kära!
Idag har jag jobbat, ovanligt? SVAR: NEJ! (har faktiskt jobbat typ varje helg hela sommaren, dööö)
Stressade som fan för att hinna bli klar, skit mycket folk som åt osv.. Sen in till stan för att handla med pappa (ja, jag brukar handla med min pappa men det är för att han glömmer hälften om inte jag är med ;)
Sen ut till Bottnaryd för att se när bror spelade fotbollsmatch, dem blev rätt så köttade om man säger så.
När jag väl kom hem till pappsen så drog jag på mig jogging-skorna och tog en liten tur i skogen, min kondis är verkligen på botten just nu! Har ju bestämt mig för att börja bli lite nyttigare och motionera mer så dags att börja liksom..
Nu kom jag precis ut ifrån duschen och tänkte äta lite och sen mysa ner framför datorn/tvn med la familia!
Ha en awesome kväll!
PUSS♥


dem hade en as rolig sak i b-ryd, hahaha sånt offer


running..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback